2010. március 23., kedd

Hoppá...

Hát, úgy tűnik, erről lemaradtam...
Évek óta benevezek egy-egy ékszeremmel egy amerikai oldal rendszeresen megrendezésre kerülő versenyére; jó szokásomhoz híven idén is elkészítettem a magam szerény pályamunkáját, de csak a fotók, és a rafinált kísérő szöveg összeállítása után esett le a tantusz, hogy a leadási határidőt sikeresen lekéstem :/
Micsoda pech! No sebaj, jövőre újra próbálkozom ;)


Igen, már megint elhatalmasodott rajtam a szokásos mánia, miszerint lámpagyöngyeimet minden elképzelhető módon hasznosítani akarom...rögeszmém legújabb, eredetileg a fent említett pályázatra készített materializálódása ez a vajazó késből illetve borospalack dugattyúból álló együttes :)

7 megjegyzés:

  1. kár, hogy lekésted. ezek nagyon pöpecek.

    VálaszTörlés
  2. Én is sajnálom, mert ezekkel tarolhattál volna, nagyon egyedi ötlet!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szuperek lettek, remek ötlet!

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak vagytok, köszönöm lányok!
    Tanultam a leckéből...

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus ötlet a borosdugó!!!! Imádom! Kár, hogy lemaradtál!

    VálaszTörlés
  6. Szia Kriszta!
    Örülök, hogy megvagy :)
    És köszi a dícséretet!

    VálaszTörlés
  7. Tudom a Barbitól, hogy elhavazódtál, de egyszer majd összefuthatnánk:-)DDDD

    VálaszTörlés