2010. április 9., péntek

Project folytatás kicsit másképp

Korábban már megmutattam egyet ezekből a vicces kis bizgentyűkből, amik valójában táska, illetve retikül akasztók.
A prototípus éke muránói üvegből készült, de sok kísérletezés után úgy döntöttem, hogy mivel a szabályos, tökéletesen kerek forma kialakítása az általam ismert lámpagyöngyös módszerek segítségével szinte lehetetlen, kipróbáltam a dolgot kerámiából is.
Első körben ők készültek:


A kerámia korongokat magam formáltam fehér agyagból, majd égetés után kerámia festékkel festettem őket; a mázazás és a második égetés után érték el végső megjelenésüket :)
Érdekes, mennyire nem szabadulhat az ember önmagától; a kerámiával dolgozva is gyakran akarva-akaratlan a lámpagyöngyeimről ismert mintákra állt rá a kezem.
A képen szereplő darabok már gazdára leltek, de természetesen lesz folytatás :)

13 megjegyzés:

  1. Ilyesmit láttam egy hazai katalógus-áruház kínálatában, de az nem fogott meg - főleg, mert ordenáré rózsaszín volt :D De ezek olyan kis helyesek és kedvesek! + hasznosak, persze...

    Ők egyébként milyen árakban mozognak?

    VálaszTörlés
  2. Én is kérhetek bővebb információt?

    VálaszTörlés
  3. én is kíváncsi lennék, kiváló ajándék lehetne belőle!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok Lányok!
    Örülök a nagy érdeklődésnek :)
    Kicsit filóztam, hogyan mutatna a kerámia a lámpagyöngyök között, de most elhatároztam, hogy holnap felteszek belőlük párat a Meskára :)

    VálaszTörlés
  5. Tudod, hogy van a mondás: amit ma megtehetsz...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépeket csináltál :) Én is foglalkozom kerámiával de ilyen kerámia festéket még sosem próbáltam! Könnyű vele dolgozni?

    VálaszTörlés
  7. Szia DoRcY!
    Kellett egy kis idő, mire "ráéreztem" a dologra, de talán mostanra már kiismertem ezt a festéket...igazából olyan mintha temperával festenék, azzal a különbséggel, hogy a sűrűsége miatt nehéz igazán vékony, finom vonalakat festeni, illetve minden réteget 2-3-szor fel kell vinni. A márkáját nem tudom fejből, de holnapra kideríthetem :)

    VálaszTörlés
  8. Szépek nagyon! Nézz be hozzám Bori, vár ott téged valami!

    VálaszTörlés
  9. Köszi :) Egy átlag kreatív boltban lehet ilyet venni? Bár nem hiszem h elpártolok a máztól és engóbtól...de ki tudja. Azért érdekelne :)

    VálaszTörlés
  10. Jelentem, kiderítettem!
    A festék amerikai, és Mayco color a neve :)
    A neten biztosan van bővebb info róluk...

    VálaszTörlés