2012. április 24., kedd

Az egyszerűség dícsérete

A múltkor írtam, hogy törött üvegszilánkokból olvasztottam egyszerű gyöngyöket; a projekt apropója egy olyan környezettudatos rendezvény volt Leicesterben, ahol kiállítóként én is jelen voltam. Az újrahasznosított üvegekből készült ékszereknek nagy sikere volt, az én személyes kedvencem pedig ez a fülbevaló lett:
A kis virágos ezüst akasztókat még korábban, hirtelen felindulásból vásároltam, talán épp Isztambulban...aztán jó szokásomhoz híven csak rakosgattam őket jobbra-balra, egészen mostanáig! A szimpla, vízszín lámpagyöngyöket elegánsan egészíti ki és teszi különlegessé a nőcis akasztó!

4 megjegyzés:

  1. A védelem mellett értéket is teremtesz! szép színe van a kéknek!!!
    Jutka

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a kék, igazán csinos kis füli lett belőle!

    VálaszTörlés
  3. Ezt tényleg nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lányok :)
      Képzeljétek, azóta is hordom, pedig amúgy ritkán veszek fel hosszabb füliket...hiába, ez szerelem!

      Törlés