2012. október 1., hétfő

Purse hangers are back!

I almost forgot about these...some time ago I ventured into clay art and ceramics, and made a bunch of "purse hangers". These gadgets can be unfolded and placed on the edge of a table (in a coffee shop or restaurant for example) so our purses can be hung and we don't need to worry about being robbed (as we would if we placed the purses on the back-rest of our seat). The hangers are made of shiny stainless steel base, decorated with my own ceramic adornments.
Ezekről meg már majdnem elfeledkeztem :) Talán még emlékeztek rá, hogy korábban kis kitérőt tettem a kerámiázás világába...akkoriban készítettem ezeket a táska- vagy retikül akasztókat, melyeknek a készen vásárolt rozsdamentes acél alapját saját készítésű kerámia "plecsnikkel" dekoráltam. Az akasztót kinyitva és az asztalra függesztve egy kávézóban vagy étteremben biztonságosan, magunk mellé akaszthatjuk fel táskánkat, így kevésbé leszünk kitéve a tolvajok támadásainak. Nektek melyik tetszik?

3 megjegyzés:

  1. Mind nagyon jó, de a szivecskéssel menőznék szívesen!
    Jutka

    VálaszTörlés
  2. A második sorban a harmadik - a pitypangos - a legjobb.

    VálaszTörlés
  3. Na tessék :)
    Én meg a madárkásat szeretem a legjobban...

    VálaszTörlés