2013. július 26., péntek

Flora from Rome

It was a couple of years ago that I spent a week in Rome; amoung other treasures, I brought home some flower shaped sterling silver spacers, that have been lying around since then. Recently, I decided to go through my endless boxes of forgotten treasures, and decided to make something with them.
The spacers originally had a dome shape, but I hammered them flat, then linked them to my own, lavender coloured lampwork beads to make these earrings; I think the little flowers are best complemented by simple beads.


Évekkel ezelőtt Rómában töltöttem a húsvétot; akkor vettem ezeket az apró, virág formájú, domború ezüst közteseket, amik azóta csak a port gyűjtögették egy doboz mélyén...Nemrég nem volt egyéb sürgős tennivalóm, hát végigkotorásztam régi lámpagyöngyeimet és szerelékeimet; akkor bukkantak elő ismét a kis virágok, melyeket hirtelen új megvilágításban kezdtem látni...egy kalapács segítségével kilapítottam őket, majd szintén korábban készült, levendulaszín lámpagyöngyeimmel kombinálva összeállítottam ezt a roppant bájos szösszenetet ami olyannyira megszerettem, hogy már több ízben hordtam is :)

2 megjegyzés:

  1. Szépek ezek a levendula színű gyöngyök.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) képzeld, már gazdára is találtak, úgyhogy csinálhatom a következőt!

    VálaszTörlés