2010. január 8., péntek

Dőzsöltem

Kirúgtam a hámból az este!
Lámpagyöngyös berkekben talán nem mondok újat azzal, hogy hónapok óta hiánycikk itthon a fekete üvegpálca :S
Persze én is kifogytam belőle, és pár napja épp a lehetséges megoldásokon morfondíroztam, mikor hirtelen egy halovány sejtelem cikázott át a fejemen...leszaladtam a pincébe, és láss csodát, egy korábban helyszűke miatt száműzött dobozban ott kucorgott egy EGÉSZ, érintetlen fekete pálca!


Nosza, mit sem törődve az ínséges időkkel, majdnem az egészet megolvasztottam az este. Annyira belendültem a dologba, hogy éjfél után kapcsoltam csak ki az égőt, és még utána is órákon keresztül csak forgolódtam izgatottan, annyi új ötletem támadt.
Fentiek folyományaként most persze zombiként ülök a gép előtt...

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése