2010. január 11., hétfő

Találós kérdés

Hát igen, még mindig a keki a sláger...
Hiába na, teljesen belepistultam ebbe a színbe...már vagy úgy 15-20 éve :)
Csak épp üvegem nem volt sosem pont ebből az árnyalatból, szóval most többévnyi önmegtartóztatást kell bepótolnom.
Ki találja ki, hogy mit "ábrázolnak" az itt látható új szülemények?
Némi asszociációs érzék szükségeltetik a megfejtéshez...



A lámpagyöngyök német és muránói üvegből készültek, hamarosan megmutatom őket viselhető formában is!

6 megjegyzés:

  1. Olajbogyók :D Természetesen paprikával töltve.

    VálaszTörlés
  2. BINGÓ!
    Jajj, de örülök, hogy megfejtetted :)
    Esetleg te is olivamániás vagy?
    Az én életem párja nem jött rá, pedig ő aztán igazán tudhatná...

    VálaszTörlés
  3. A helyzet az, hogy olajbogyó akár magában is jöhet... Az olajbogyó jó. Értem? :))

    VálaszTörlés
  4. Nem jöttem rá, de azért gratulálok!
    Csodaszép itt minden!
    Nemrég találtam ide a blogodra! Tetszik! Látogass el te is hozzám! Ha nincs a tanfolyamod, akkor most nem lennék én is függő! Még egyszer köszi!

    VálaszTörlés
  5. hát ennél valami sokkal filozofikusabbra gondoltam, de be kell látnom, hogy ezek valóban olajbogyók - nyami.
    csak azt tudnám mi a negyedik? génmanipulált olajbogyó?

    VálaszTörlés
  6. Szia Gizus!
    Megnéztem, ügyes vagy!

    A génmanipulált olajbogyón jót mulattam ;)

    VálaszTörlés