2012. június 11., hétfő

Midsummer Fairy

Another new bracelet that I thought I should share; the silver foil centered focal lampwork bead was made a while ago, I adorned the silver foiled core bead with a detailed black stringerwork, then "filled in" the remaining spaces with different shades of transparent blues, greens and purple. I call these beads "Hundertwasser" because the pattern somehow reminds me of the creations of this amazing Austrian architect. To make the bracelet, I used some of my simple spacers (mainly made of recycled bottles)in order to keep the focus on the focal :) Íme ismét egy karkötő, amit gondoltam, megmutatok Nektek. A darab központi elemét alkotó, ezüst fóliás lámpagyöngyöt korábban olvasztottam; az alapgyöngyre óvatosan felvitt, színezüst fóliára előbb vékony fekete üvegszállal mintákat rajzoltam, majd a megmaradt "cellákat" kitöltöttem áttetsző kék, zöld és lila üveggel. Az ilyen stílusú lámpagyöngyeimet Hundertwasser-ről neveztem el, mert a végeredmény valahogy mindig emlékeztet a nagyszerű osztrák építész által megálmodott házakra. A karkötő további elemei jobbára egyszínű, újrahasznosított üvegekből készült lámpagyöngyök, melyek színűkben ugyan harmonizálnak a központi hengeres gyönggyel, azonban a figyelmet mégsem terelik el róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése