2012. augusztus 21., kedd

More macrame

I got so excited about the popularity of my first lampwork and macrame bracelet that I couldn't help but made a couple of more. Some can be purchased already in my online store. I am planning to try a more unisex version; pictures coming soon...
Első lámpagyöngyös makramé karkötőm sikere annyira fellelkesített, hogy nem bírtam magammal, és dacolva minden körülménnyel, bokros teendőimmel és trópusi hőséggel, készítettem még párat iziben. A karkötőket folyamatosan töltöm fel a boltocskámba. Dolgozom egy uniszex- vagy férfi változaton is, képek hamarosan...

2 megjegyzés:

  1. A kép láttán én is lelkesülök értük! Főleg a kék-zöld gyöngyös világos makramés tetszik!!
    Jutka

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik!
    Nagyon hezitáltam, hogy kék vagy zöld viaszolt szállal kombináljam a lámpagyöngyöt, szerintem most kipróbálom kékkel is :)

    VálaszTörlés