2009. november 14., szombat

Már megint...

...eltűntem...
Ezúttal nem utazgattam, sokkal prózaibb elfoglaltságaim akadtak, nevezetesen a munkahelyemen itt voltak látogatóban a külföldi főnökeim, akik az egésznapos meghitt irodai együttlétet esténként kötelező jellegű fakultatív programokkal spékelték meg, úgymint céges vacsora, jégkorcsolyázás, éjszakai városnézés és még sorolhatnám...
Ma reggel érzelmes búcsút vettünk, én pedig azóta próbálok visszatérni a normális kerékvágásba.

Gyorsan meg is mutatom azt a fülbevaló orgiát, amit egy galéria megrendelésére készítettem nemrégiben.

Érdekes, hogy mióta a Meskán árulom lámpagyöngyeimet, és hála a sok kedves visszatérő vevőmnek, megrendelésekben sem szűkölködöm, szinte teljesen leépítettem korábbi "viszonteladóimat"... igazából egy galéria maradt csak a belvárosban, aminek a tulajdonosait annyira szeretem, hogy nem volt szívem véget vetni a sokéves sikeres együttműködésnek.
No, hát nekik viszem majd ezt a kis füli-kollekciót a napokban :)

4 megjegyzés:

  1. Igazán szép kis kollekció, azt hiszem, tudnék egy párat választani közülük.:-)))

    VálaszTörlés
  2. Annak a pirosnak, a jobb oldalon) gyönyörű színe van! :)
    Csebura

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik, tervezem ám még hasonló készítését ;)
    Bárcsak 48 órából állna egy nap...

    VálaszTörlés