2009. november 17., kedd

Még egy mánia!

Nem vagyok normális.
Nekem nem elég a napi 8 óra irodai munka, a saját cég, a lámpagyöngy-és ékszer készítés, a varrás és a biokertészkedés, MUSZÁJ volt megint valami újba belevágnom :)
Korábban már utaltam a kosarak iránt táplált vonzalmamra, hát a tettek mezejére léptem, és elkezdtem egy amolyan kosaras "klubféleségbe" járni.
Szerencsés esetben minden péntek este egy újabb (kicsit csálé, kicsit lukas, de az enyém :) kosárkát viszek diadalmasan haza (oda, ahová egyébként már egy gombostűt sem lehetne leejteni...).
Eddig ezeket sikerült elkövetnem. Az előtérben díszelgő darab nem pásztorkunyhó makett, hanem madáretető...

És akkor a reklám helye :)
A csillaghegyi tanfolyamon az én szigorú, de melegszívű és alapos tanítónénim kisebb rábeszélés után megnyitotta saját boltocskáját, amit ezennel nagy-nagy szeretettel ajánlok figyelmetekbe!
Nézzétek meg az ő tényleg profi kosarait és egyebeit itt!

1 megjegyzés: