2009. szeptember 22., kedd

Szeptemberre hangolva

Biztosan sokan értetlenül fogadják majd, de számomra a szeptember a legkedvesebb hónap.
És nem csak azért, mert szeptemberi vagyok ;)
Szeretem a lágy fényeket, a természet izgalmas színeit és illatait, a termények betakarítását...olyan jó látni, hogy az egész éves munkánknak eredménye van!

A hétvégét a Balaton-felvidéken töltöttük.
Gondoltam egyet, és Susie Vaughan "Vesszőfonás" című könyvén felbuzdulva megnyírbáltam a kertben található veresgyűrű-som bokrokat, aztán kerítettem még elvadult szőlőindákat is, és nekiláttam kosarat fonni.
Gyengébb idegzetű, illetve a kosárfonásban jártasabb olvasóim lehetőség szerint ne olvassanak tovább :)
Íme a kissé csálé végeredmény, ami ugyan szépségversenyre nem megy, de nagyobb zöldségek, gyümölcsök tárolására tökéletesen megfelel.
Azonnal munkára is fogtam...

Végezetül egy nektárra éhes pillangó portréja...

1 megjegyzés:

  1. De jó nézni ezeket a képeket, annyira idilli és csendes....A kosár meg szuperjó lett, nem a tucat vásári.

    VálaszTörlés