2009. szeptember 29., kedd

Arany-bigyók

Ismét kísérletezgettem...ezúttal méregdrágán beszerzett, valódi, 22 karátos arany lapocskákat kombináltam áttetsző üveggel...izgalmas, egyben idegtépő tapasztalat volt, a közeljövőben nem hinném, hogy ismét nekiveselkednék :)
Hogy miért? Leginkább azért, mert az aranyfólia roppant kényes jószág, nagy lelki ráhangolódást követően szabad csak hozzányúlni...ha rosszul nyúlunk hozzá akkor szakad, törik, söndörödik-pöndörödik, hozzátapad az ujjunkhoz és minden elképzelhető testrészünkhöz (ezzel végérvényesen használhatatlanná válva persze) de ami a legbosszantóbb, hogy amíg dolgoztam, percekig csak lopva mertem levegőt venni, mert ezek a kis dögök, miután az égő mellé készítettem őket, a legkisebb légáramlat hatására is vad röpdösésbe kezdtek...
Ugye sikerült kedvet csinálnom a kipróbáláshoz >:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése